Alweer een maand in SD - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Desiree Hoppener - WaarBenJij.nu Alweer een maand in SD - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Desiree Hoppener - WaarBenJij.nu

Alweer een maand in SD

Blijf op de hoogte en volg Desiree

09 Maart 2013 | Verenigde Staten, San Diego



Hey
Het is alweer een tijdje geleden. Dus het wordt tijd voor een nieuwe update.
Het lab bevalt nog steeds prima. Wel zijn er wat veranderingen geweest in mijn project, wat af en toe best frustrerend was. De muizen die ik zou gaan testen hadden helaas niet genoeg jongen, dus ik moet nog een broedronde wachten. Omdat mijn muizen pas zo laat klaar zijn heb ik er nog een project bijgekregen. Een andere soort muis, waarmee ik wel dezelfde testen ga doen. Het wordt nu een deel project over genetische aanleg en een deel omgeving, wat best interessant is. De laatste paar weken ben ik vooral bezig geweest met het proefdraaien van de verschillende tests die ik ga doen met 10 muizen. Heb het gevoel dat ik de laatste tijd erg veel heb geleerd!

Gelukkig doe ik naast het labwerk ook nog andere dingen. Regelmatig gaan we tacos eten op taco tuesday, ik probeer iig 4 x per week te sporten (hoe lang ga ik dat volhouden) en nog meer. Ik heb nu al eten gehad uit allemaal verschillende werelddelen, wat ook wel erg leuk is moet ik zeggen (hoewel ik natuurlijk wel altijd mezelf blij met eten;)


Verder ben ik ook met Gina naar balboa park geweest . Met Asma (meisje van t lab) naar argo. Heb ik Felicia (zij studeert ook farmacie in Utrecht) opgehaald van het vliegveld en zijn we uitgeweest naar de grootste en populairate gayclub in hillcrest..

Afgelopen weekend zijn we met kees, felicia en asma gaan zeekayakken. Ik zat met felicia in een kayak en kees met asma. We hadden echt een fantastische dag uitgekozen. Ruim 25ºC en heerlijk zonnig. Wel allemaal een wetsuit aan (het water is erg koud), maar felicia en ik hebben na de 10 second challenge (10 seconden staan in de kayak) toch een heerlijk verfrissende duik gemaakt. Die avond was er een bbq bij kees in pacific beach waar meer dan 100 mensen waren uitgenodigd en kwamen. Dat was een hele leuke avond waar ik me voornamelijk met de mensen van t lab prima heb vermaakt.

Nu ben ik nog steeds heel veel vergeten maar het is tijd om op te houden. Dit weekend ga drankjes doen in PB en morgen gaan we eten en uit in tijuana mexico. Hopelijk laten ze ons ook terug in amerika;)

X


  • 29 Maart 2013 - 16:00

    Dorine:

    Hooi Des! klinkt heerlijk :)...ik las eerst zeekakken ;)..maar kayakken lijkt me idd nog net iets leuker :D!
    En is je kamer ook nog helemaal chil :)?
    LiefsX
    Do

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Desiree

Actief sinds 08 Nov. 2011
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 10399

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Tanzania

04 Februari 2013 - 14 Augustus 2013

Onderzoeksstage San Diego

10 November 2011 - 14 Januari 2012

Australië

Landen bezocht: