Tijd voor een update - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Desiree Hoppener - WaarBenJij.nu Tijd voor een update - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Desiree Hoppener - WaarBenJij.nu

Tijd voor een update

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Desiree

18 April 2013 | Verenigde Staten, San Diego

Hey allemaal,

Het is weer een tijdje geleden (time flies when you are having fun) dus ik zal maar weer een update geven.

Op het lab gaat het nog steeds goed, ben deze week echt begonnen met de drukke testperiode van de komende maanden. We krijgen elke week tijdens labmeeting een kalender van de maand en de komende maand met daarin de geplande testen en ik had alles gemarkeerd wat ik zou doen en er is bijna geen dag dat ik niet aan t testen ben. Heb nu de eerste drie dagen achter de rug en moet zeggen dat het echt best wel zwaar is. En ook heel spannend, het is toch wel werk waar je bij moet opletten. Maar tot nu toe heb ik nog geen muizen laten ontsnappen dus tot nu toe gaat het goed. Ik ruik wel echt fantastisch na zo'n dag .. hmm lekker muizenlucht!

Zoals jullie nu al wel door hebben ben ik niet in Mexico vastgehouden bij de grens, hoewel het wel erg lang duurde om terug te mogen. Van de VS naar Mexico is geen probleem, dan wandel je de grens over, maar op de weg terug werd ik echt aan een soort kruisverhoor onderworpen. Wat kom je doen? Wat heb je gedaan? Hoe lang wil je blijven etc etc..
Het uitgaan in Mexico was erg leuk, naar twee verschillende kroegen/clubs geweest en lekker gedanst . Wel was het super fijn dat we een aantal Mexicaans spaans sprekende jongens bij ons hadden. Er werd wat gezegd, taxideuren gingen open en we werden naar de bar gebracht en taco's werden besteld. En ja, taco's moet je eigenlijk echt alleen in Mexico eten (ok ok er zijn een paar uitzonderingen in San Diego die ook acceptabel zijn;)

De week na Mexico was het St Patricksday en dit hebben we uitgebreid gevierd. Zaterdagavond met een kroegentocht (nog nooit zo veel kroegen op een avond gezien, maar dat zal wel aan mij liggen) en zondag naar een soort festival waar ook veel kroegen/ barretjes aan mee deden en waar ook 3/4 podia waren downtown. Daar waren een aantal straten afgezet en alles was groen. Eigenlijk een soort koninginnedag alleen is hier dan alles groen. De stemming is een beetje het zelfde.

Ook ben ik naar Joshua tree park geweest met Kees, Felicia en Asma. Een soort woestijnachtig gebied met Joshua trees, die ik eignelijk het best kan beschrijven als een soort kruising tussen een cactus en een boom. Erg leuk om even uit de stad te zijn en ook nog wat natuur te zien.

Eind maart/begin april zijn mijn ouders hier ruim een week het koude Nederlandse weer komen ontvluchten. Sea world gezien, naar LA geweest en Santa Monica beach (waar ik mijn knieholtes gigantisch heb verbrand. Naar holywood geweest en de walk of fame bewandeld.

Zo dat was weer genoeg voor nu
Xx!


  • 18 April 2013 - 12:12

    Mam:

    he meisje
    waar blijven de foto's??

  • 18 April 2013 - 18:34

    Nadine:

    Hahah ik ben het met je moeder eens, we need more pics! Hopelijk ook die met foto's van je verbrande knieholtes!
    Leuk verhaal, wel een beetje kort. Zal je binnenkort een update mailen, kunnen we wat uitgebreider mailen!!
    Succes en sterkte met alle tests :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Desiree

Actief sinds 08 Nov. 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 10390

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Tanzania

04 Februari 2013 - 14 Augustus 2013

Onderzoeksstage San Diego

10 November 2011 - 14 Januari 2012

Australië

Landen bezocht: