Maandag 21-11-11 Slecht weer, Tarongah Zoo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Desiree Hoppener - WaarBenJij.nu Maandag 21-11-11 Slecht weer, Tarongah Zoo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Desiree Hoppener - WaarBenJij.nu

Maandag 21-11-11 Slecht weer, Tarongah Zoo

Door: desireehoppener

Blijf op de hoogte en volg Desiree

21 November 2011 | Australië, Sydney

Hey allemaal,

Ik zal maar verder gaan waar ik ben gestopt, ik weet niet alles meer (ik maak zo veel mee) en zal jullie niet te lang vervelen.

Donderdag eerst naar school en eindelijk de supermarkt gevonden (of was dat woensdag, kijk hier gaat het al fout). Het weer was best slecht, hele dag bewolkt en af en toe een bui. En dit was de dag dat ik mijn eerste surfles zou hebben! De andere 3 meiden waarmee ik de surfles zou hebben uit mijn klas waren ook allemaal aan t hopen dat het uitgesteld zou worden. Maar no such luck.
Na school dus omgekleed en naar de surfschool. In totaal waren we met een groep van 8 waarvan er 2 een keer erder hadden gesurfd en de rest nog niet. De les was erg leuk, de instructeur was heel goed, en hij duwde je elke keer af zodat je in ieder geval kon proberen op te staan, wat mij niet heel goed lukte, maar de volgende keer beter, het is in ieder geval heel leuk om te doen.

s Avonds eerst langs het hostel waar een deel van de studenten verblijft, daarna naar de Shores club naar de, bij de Navitasstudenten befaamde, reggaenight. Van te voren veelvuldig gewaarschuwd voor alle brazilianen die daar waren, zodat ik daar rekening mee kon houden, ik vond het uiteindelijk wel mee vallen.

Vrijdag dus iets meer moeite gehad met opstaan hoewel ik redelijk op tijd weg was (iets voor 1), maarja dan moet ik nog naar huis lopen. Vrijdagavond bij de backpackers (het hostel) gegeten, is toch een stuk gezelligger dan in mijn homestay.

Zaterdag naar tarrongah zoo, waar ik mijn eerste Koala's, kangaroos en tasmanian devils heb gezien, dan voel je je veer echt alsof je in australie bent! Helaas mag je ze hier niet echt aanraken, tenzij je heel veel extra betaald, dus we hebben ze alleen in hun kooi gezien. Aankomend weekend ga ik misschien naar het Wildlife park daar mag je veel dichterbij de koala's komen, dus ik ben benieuwd!

Zondag wilde ik eerst wat gaan sightsee-en, maar toch maar besloten met wat mensen naar het strand te gaan, helaas was het niet zo goed weer, dus had ik uiteindelijk toch beter naar Sydney kunnen gaan.

Vandaag weer een geweldige schooldag gehad(ok dit was sarcastisch, de tijd ging zo langzaam!). Net wat door manly gelopen en een tasje gekocht voor tijdens het uitgaan, zodat ik makkelijker mijn telefoon enzo bij me kan houden. Zometeen eten met wat meiden in een restaurant waar al het eten (het drinken weet ik niet) voor de halve prijs is op maandag! (Mag ook wel met de australische prijzen gister in de supermarkt kwam ik erachter dat ze voor een normale diepvries ristorante pizza bijna 7 dollas = ruim 5 euro vragen, belachelijk!).

Oh jullie zullen het fijn vinden om te horen misschien, maar ik niet dat het weer (met uitzondering van zaterdag toen het 28 graden was ofzo) sinds donderdag best slecht is, bewolkt, soms regen en net iets boven de 20 graden.. Jammer Jammer..

Ik ga maar weer stoppen anders wordt het veel te saai. Laat een berichtje achter als je wilt, super leuk!

x

  • 21 November 2011 - 07:58

    Mam:

    skypen is toch wel leuk, zeker toen ik ook de microfoon aan de praat kreeg.
    Nu maar hopen op beter weer, hier is t naadje pet

  • 21 November 2011 - 08:49

    Mar:

    Super! En natuurlijk heb je al uitgevonden hoeveel een ristorante pizza kost ;). Ik hoop dat het weer snel beter wordt! Hier in Bretagne was het heeeerlijk weer dit weekend. Ik ben naar Rennes en Mont Saint-Michel geweest. Heerlijke nazomeren op het terras! Liefs Marleen

  • 21 November 2011 - 08:51

    Sabine:

    Leuk Dez! En je verveelt ons nooit met je true stories ;) heel leuk om te horen dat je het daar naar je zin hebt en ook met veel dingen meedoet :D ik hoop dat het weer wat beter wordt, maar hoe dan ook vermaak je je wel :) tot de volgende story!

    xx

  • 22 November 2011 - 09:40

    Daniëlle:

    Dees, ik heb het gevonden. Leuk om te lezen joh, maar de tijd lijkt wel snel te gaan hoor. Geniet er nog maar even van, hier is het koud en somber...xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Desiree

Actief sinds 08 Nov. 2011
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 10402

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Tanzania

04 Februari 2013 - 14 Augustus 2013

Onderzoeksstage San Diego

10 November 2011 - 14 Januari 2012

Australië

Landen bezocht: